piątek, 14 września 2012

My Favourite Things.

Już jakiś czas temu przy okazji wpisu o Crisp Apple Strudle KLIK wspominałam o tej kolekcji. Jak już wiecie pojawią się trzy zapachy z zeszłorocznej kolekcji ( Crisp Apple Strudel, Bright Cooper Kettles oraz Warm Woolen Mittens) i trzy zupełnie nowe zapachy ( Whiskers on Kittens, Brown Paper Packages oraz Schintzel with Noodles).

Ostatnio w moje ręce wpadły zdjęcia tej kolekcji i postanowiłam się nimi  z Wami podzielić. Tak, o to prezentuję się owa kolekcja :)



Świece wyglądają uroczo, ciekawe jak będą pachnieć :)

2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc po obejrzeniu świec mam jeszcze większe obawy, co do powodzenia tego przedsięwzięcia. Zapach kotów, brązowego papieru i obiadu jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam największe obawy co do Schnitzel witg Noodles... na pewno jest bardzo kontrowersyjny. Dwa pozostałe, pozostają dla mnie wielką zagadką, może okażą się miłym zaskoczeniem, jak np Warm Woolen Mittens, który jest bardzo przyjemny i nie pachnie wcale wełnianymi rękawiczkami. W każdym bądź razie mam taką nadzieję :)

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...