środa, 9 sierpnia 2017

Halloween 2017- Zapowiedź


Jesień w Candle Room to oczywiście nie tylko kolekcja Fall In Love, ale również zapachy z serii Halloweenowej. W tym roku Yankee Candle postanowiło odrobinę zamieszać w kotle mrocznych aromatów dedykowanych na Wieczór Straszenia.



W skład kolekcji wchodzi rzecz jasna zapach Witches Brew(mój ulubieniec!), ale także wprowadzony w zeszłym roku Forbidden Apple i Haunted Hollow, który pojawi się w zastępstwie dyniowo – kukurydzianego Candy Corn. Mmm… mam nadzieję, że będzie godnym następcą :D,  przyznaję, że nawet odrobinę czekałam na delikatne odświeżenie Halloweenowej kolekcji Yankee.

Witches Brew – W rozgrzanym kociołku zmieszano aromatyczne goździki i korę cynamonu, dodano laskę wanilii, gałązkę paczuli, a ostatnim akcentem tego wywaru są płatki jaśminu. Ten zapach to idealny przepis na trochę grozy w ten jedyny dzień w roku...



Forbidden Apple – Zakazany owoc kusi najbardziej… Pierwszą tajemnicę tego zapachu ujawniają paczula, cedr i esencja waniliowa. Po chwili na pierwszy plan wyłania się zielone jabłko i frezja, a ostatni sekret skrywają bergamotka, gruszka i kandyzowana pigwa. I jak, odważysz się sięgnąć po ten zakazany owoc?



Haunted Hollow – W tę ciemną noc nawiedzą Was aromaty paczuli, drzewa gwajakowca i złoty bursztyn. Pogłębią je żywiczne akcenty sosny i goździków, a ostatni krzyk grozy wydadzą pikantny cynamon i pomarańcza. 



Ja już po samych opisach czuję Halloweenowy klimat, a Wy? Bardzo ciekawi mnie najnowszy zapach, bo wydaje mi się, że idealnie wpasuje się w mój „korzenny” gust.


Zapachy Witches Brew i Forbidden Apple będą dostępne w średnich słojach, samplerach i woskach, a także średnich świecach typu Pillar, natomiast Haunted Hollow będzie dostępny tylko w średnich Pillarach.


1 komentarz:

  1. 23 year old Web Developer II Salmon Royds, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Skateboarding. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. Ta witryna

    OdpowiedzUsuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...