czwartek, 25 lipca 2013

Melon Margarita

Melon to owoc, który możemy kupić niemal w każdym sklepie spożywczym.
Jednak mało kto wie, jakie właściwości posiada ;) Zawiera on przeciwutleniacz, który redukuje uczucie zmęczenia, wpływa korzystnie na koncentrację i komfort snu. Ale przede wszystkim wspaniale pachnie. Mi melon zawsze już będzie kojarzył się z wakacjami na Majorce. Tam właśnie jadłam najsłodsze i najbardziej soczyste melony. Od tamtej pory wszystkie produkty o melonowym zapachu trafiają na listę moich ulubionych.

Na zapach Melon & Lime czekałam od momentu, gdy dowiedziałam się o kolekcji Cool Pops.
 Gdy tylko pierwszy raz go powąchałam, zakochałam się w nim po uszy ;).
 Moim zdaniem jest idealny. Słodycz melona łączy się z kwaśną nutą cytrusów.
Połączenie to stanowi raj dla moich zmysłów.

Muszę przyznać, że ten zapach zaskoczył mnie jeszcze przed zapaleniem. Po zdjęciu silikonowej nakładki wyszłam z pokoju, w którym zostawiłam świecę. Nie było mnie może 15 minut, a po powrocie czułam zapach swojego ukochanego melona mimo, że świeca nie była zapalona. Oczywiście nie był on tak intensywny jak przy paleniu, jednak był wyraźnie wyczuwalny.
Tak miła niespodzianka przekonała mnie, że nie mam na co czekać i zapaliłam świecę. Po zapaleniu zapach okazał się naprawdę intensywny. Może nie tak bardzo jak Pink Dragon Fruit, lecz o odpowiedniej intensywności jak na letnie popołudnie. Chociaż cytryny zostają trochę zdominowane przez melon, jednak ich delikatne nuty nadal są wyczuwalne. Wystarczy naprawdę kilka minut, by w pełni delektować się cudownym owocowym aromatem.
Mimo że w składzie tej świecy jest również trzcina cukrowa, podczas palenia zapach nie jest za słodki, a już tym bardziej mdły.

Melon & Lime to mój ulubiony zapach z kolekcji Cool Pops.
 Jest soczysty, prawdziwie orzeźwiający. Po prostu idealny na słoneczne dni. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...