poniedziałek, 13 maja 2013

Paradise Spice - zapowiedź lata


Uwielbiam podróże, które dają mi możliwość poznania nowych miejsc i ludzi. Zawsze wracam z nich z aparatem pełnym zdjęć oraz kilkoma pamiątkami dla najbliższych przyjaciół. Jednak najważniejsze dla mnie są moje wspomnienia. Ostatnio, dzięki jednemu z zapachów, przypomniałam sobie o swoim pobycie na plantacji bananów w Afryce.


Yankee Candle stworzyło już wcześniej zapach o bananowym aromacie (czyli Banana Cream Cake), jednak wydawał się on dla mnie zbyt delikatny. Dlatego też moje oczekiwania od Paradise Spice były wysokie. Połączenie banana z wanilią i delikatną nutą przypraw to jak dla mnie "strzał w dziesiątkę". W kilka chwil zapach pozwolił mi wspomnieniami wrócić do jednych z najwspanialszych wakacji w moim życiu. Przed położeniem wosku na kominek zawahałam się na chwilę. A co jeśli cynamon i goździki okażą się zbyt mocnymi przyprawami i nie poczuję banana? Moje obawy okazały się niepotrzebne. Już po kilku minutach od zapalenia, po pomieszczeniu roznosił się intensywny zapach delikatnych przypraw i  banana z nutką cytrusów. Paradise Spice jest zapachem, obok którego nie można przejść obojętnie. Zauważył to nawet mój kot, który zwykle nie zwraca uwagi na zapachy, a tym razem zrezygnował z popołudniowej drzemki, by sprawdzić co jest przyczyną tak wspaniałego zapachu.
Niestety muszę przyznać, że zapach ten nie należy do najintensywniejszych. Przy kolejnym paleniu siedząc tylko blisko kominka mogłam go poczuć. Trochę mnie to zaskoczyło, ponieważ przeważnie obecność cynamonu powoduje, że zapach jest dłużej wyczuwalny. Oczywiście nie można go porównywać do takich zapachów jak Kitchen Spice czy Home Sweet Home, jednak liczyłam na intensywność porównywalną do Bahama Breeze.


Według mnie jest to jeden z zapachów dobrych na każdą okazję. Jest cudownie słodki, ale nie mdły, a dzięki przyprawom przytulny aromat wypełni pomieszczenie w mgnieniu oka. Moje mieszkanie bardzo szybko napełniło się intensywnym zapachem. Kiedy odwiedzili mnie znajomi, już na wejściu powiedzieli, że pachnie u mnie latem. Mogę go polecić osobom, które lubią zapachy słodkie oraz te z nutą przypraw, a najbardziej tym, którzy tak jak ja tęsknią za latem i wakacyjnymi podróżami.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy13 maja, 2013

    To chyba jeden z mniej popularnych zapachów kolekcji Q1.Nie wiem czemu,ale furorę zrobił Black Coconut.Czy można liczyć na blizsze informacje nt.kolekcji jesiennej (zapowiada się bardzo ciekawie).Kiedy będzie dostępna w Polsce,czy ktos wąchał próbniki zapachów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa zapachów Q3, słyszałam coś o burzy czy deszczu, ale żadnych potwierdzonych informacji nie mam. Widziałam za to zapach popcornu i bekonu w kolejcji Men Candles 2

      Co do intensywności Paradise Spice i Marshmallow Fireside - moich 2 ulubieńców 2013 - to zapachy rzeczywiście nie są intensywne, ale takie właśnie mi się podobają.

      Usuń
    2. i co myslicie o Q3 jak sie juz pojawil?

      Usuń
  2. Anonimowy14 maja, 2013

    Kolekcja Q3 obejmuje zapachy November Rain,Lake Sunset (fresh),Salted Carmel i Vanilla Chai(food&Spice). W Polsce niestety ta kolekcja już bez tumblerów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, mój ulubieniec :D po kupnie i powąchaniu wosku, postanowiłam, że napewno kupię dużą świece z Rajskimi przyprawami i tak się stało :D, zapach podoba się każdemu kto u mnie był, zapach wakacji, idealny na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...