sobota, 11 sierpnia 2012

Moje woskowe skarby :)

Wielu z Was pokazuje swoje zdobycze i skarby, więc i ja postanowiłam pokazać swoje. Na dziś wybrałam woski, następnym razem przedstawię moją kolekcję świec :) Odkąd poznałam Yankee Candle wypaliłam już ponad 100 wosków. Ale mimo tego wciąż istnieje kilka zapachów, do których jeszcze się nie zabrałam i wciąż są na mojej liście ;)

A tak się prezentuje moja obecna kolekcja :)

BIAŁE WOSKI


POMARAŃCZOWO - ŻÓŁTE


CZERWONE

 

NIEBIESKO - FIOLETOWE

 

RÓŻOWE

 

ZIELONE


I OSAMOTNIONY WARM SPICE ;)


NAPOCZĘTE WOSKI, KTÓRE MUSZĘ WYKOŃCZYĆ


Zdecydowanie brakuje tutaj moich ulubionych owocowych zapachów jak Black Cherry, czy Mango Peach Salsa, ale to dlatego, że w czasie tych ciepłych dni wszystkie wypaliłam :)

7 komentarzy:

  1. Wow, 2 woski dune grass. Słyszałam o nich dużo dobrych opinii.

    Widzę napoczęte woski jeszcze z letniej kolekcji? Nie udało się ich wypalić? Ja Wild Passion Fruit wypaliłam prawie od razu.

    Z czerwonych wosków próbowałam tylko Chrismas Eve i polecam go na późną jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się Dune Grass podoba bardziej niż Garden Hideaway, aromaty w nim są moim zdaniem dużo lepiej dobrane. Aczykolwiek zapachy są zdecydowanie z jednej rodziny.

      Mama niestety tę wadę, że jak mam dużo różnych rzeczy to zamiast wziąć jedną i ją skończyć to otwieram wszystkie naraz ;) To samo mam w woskami, dlatego tak leżą sobie, tylko Pink Fragon Fruit poszedł od razu cały ;) Ale na pewno w najbliższym czasie je wypalę.

      Jeśli chciałabyś spróbować Dune Grass, a masz coś ciekawego na wymianę, to możemy ponegocjować ;)

      Usuń
    2. O wymianie to ja myślę już od dawna albo o rozdaniu części wosków, bo ciężko mi niektóre skończyć, ale wydaje mi się, że wybieranie, pakowanie i wysyłanie to bardzo dużo zachodu. Poza tym większość ciekawych wosków mam napoczętych. Jeśli Ci to nie przeszkadza, możemy pomyśleć i coś ustalić.

      Usuń
    3. Pewnie, że nie :) Możemy pomyśleć o czymś w rodzaju "wosk box" :)

      Usuń
  2. Truskawka z bitą śmietaną jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją bardzo lubię, przypomina mi nieco zapach truskawkowo- śmietankowych lizaków chupa chups, czy karmelków. Aż chciałoby się go zjeść :)

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...