sobota, 3 marca 2012

Marcowe Zapachy miesiąca.

Za oknem słonecznie, pogodnie, można powiedzieć, że wiosennie :) W Candle Room też wiosna zbliża się wielkimi krokami. W marcu można zaopatrzyć się w dwa wspaniałe zapachy Fluffy Towels oraz Vanilla Lime. Oba już przetestowałam i oba trafiają w mój gust.

Fluffy Towels. Niesamowicie świeży zapach dopiero co wypranych ręczników zdjętych ze sznurka, uzupełniony o nuty cytryny, lawendy, jabłka i lilii. Żaden inny zapach nie nadaje powietrzu tak niesamowitej czystości.


Po powąchaniu tego zapachu na myśl nasunęło mi się od razu jedno słowo - czystość. Czystość płynąca ze świeżo wypranych białych ręczników, pościeli, obrusów. Ale nie taka chemiczna, pełna detergentów, tylko taka naturalna. Taka, którą można poczuć, gdy wywiesi się pranie na sznurku. Przypomina trochę zapach Clean Cotton, ale dla mnie jest delikatniejszy i mniej mi się kojarzy z środkami piorącymi.

Po zapaleniu zapach jeszcze bardziej mnie zaskoczył. Pachniał jeszcze mniej "ręcznikowo", a bardziej świeżo i naturalnie. Faktycznie wyczuwałam w nim delikatne nuty kwiatów i cytrusów. Bardzo polecam, zwłaszcza na wiosenne porządki :)









Vanilla Lime. Słodycz wanilii i brązowego cukru, przełamana orzeźwiającym zapachem zielonej limonki.


Tak, jak wielokrotnie już wspominałam, nie przepadam za zapachem czystej wanilii. Natomiast jej domieszka w połączeniu z innymi aromatami nie drażni już mojego nosa. (tak było w przypadku zapachów Lavender Vanilla, czy Vanilla Satin). Ten zapach również, mimo zawartości wanilii bardzo mi się podoba. Limonkowe orzeźwienie i słodka wanilia tworzą naprawdę ciekawe, połączenie. 


Na początku zapach kojarzył mi się z limonkowymi lodami. Po zapaleniu początkowo pachniał trochę, jak mocno cytrusowy lukier, którym często ozdabiam babeczki. Wyraźnie czuć aromat świeżo wyciśniętego soku z limonki, dzięki czemu zapach nie jest mdły. Gdy go palę, czuję się , jakbym w środku lata, siedziała pod parasolem w kawiarni i zajadała cytrusowy deser :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...