piątek, 17 marca 2017

Pachnące Zapowiedzi - Cookie Swap Collection Yankee Candle


Oj, tak! Na tę kolekcję z całą pewnością będzie czekała cała rzesza zapachowych łasuchów! Yankee Candle w tym roku stworzyło limitowaną kolekcję na miarę świątecznej słodyczy i to dostępną już na jesieni :D Nie jestem zapachowym ciasteczkowym Potworem, ale wszystkie nowe zapachy zawsze bardzo mnie ciekawią :)

Merry Berry Linzer – Smakowite kruche ciasteczka wypełnione malinowym nadzieniem, pełne migdałowej esencji i aromatycznej wanilii, obsypane lekkim jak puch cukrem. 




Magic Cookie Bar – Wspaniała tarta przełożona czekoladowo – kokosowym kremem, w której nie sposób, nie wyczuć gałki muszkatołowej, cynamonu i cudownej wanilii.


Iced Gingerbread – Aromatyczne cynamonowo – goździkowe pierniczki oblane słodkim waniliowym lukrem.



Tak kolekcja wydaje się tak pełna słodyczy, że przy pisaniu samego tekstu moje kubki smakowe zaczęły wariować:) Nie jestem łasuchem zapachowym, ale ogromną fanką, wręcz miłośniczką czekolady i mam nadzieję, że Magic Cookie Bar zaspokoi mój „czekoladowy” niedosyt zapachowy. 


*Kolekcja będzie dostępna w dużych słojach, samplerach oraz woskach.




11 komentarzy:

  1. O matko, ta tarta mnie kusi :D ale muszą pachnieć cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ta kolekcja zapowiada się cudownie :)

      Usuń
  2. A nie będzie tak kolekcja dostępna w średnich i małych słojach? ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Kolekcja będzie dostępna w dużych słojach, samplerach oraz woskach.

      Usuń
  3. A nie będzie tak kolekcja dostępna w średnich i małych słojach? ❤❤


    Marzeniaisnypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klimaty! Będą idealne na święta i szaro-burą jesień. Teraz jednak brakuje mi owoców i zastrzyku słońca, więc szukam czegoś co przywróci mnie do życia po zimowym letargu! Co polecasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozytywnej energii dostarczają mi takie zapachy jak:
      Vineyard, Bahama Breeze, Margarita Time, które niestety zostały już wycofane :/, a z dostępnych nadal w regularnej sprzedaży aromatów to polecam Ci Mango Peach Salsa oraz Lemongrass&Ginger i Passion Fruit Martini :)

      Usuń
  5. Ta kolekcja będzie dostępna też w Polsce? Bo sie doczekać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, będzie dostępna :)

      Usuń
    2. Super! Czekam z niecierpliwością! :D

      Usuń