sobota, 10 grudnia 2016

Zapachy grudnia - 20%!!

Grudzień poza migoczącymi światełkami, mam nadzieję, że grubą warstwą śniegu i wreszcie masą prezentów, będzie także pełen cudownych aromatów. Aromaty te wypełnią nasze półki i jestem pewna, że nie jedno z Was skusi się na któryś z nich. 


Wspaniałe Candy Cane Lane i Christmas Garland będą nam towarzyszyły przez cały świąteczny miesiąc.
Candy Cane Lane(klik), to zapach słodki i jednocześnie niezwykle świeży. Łączy w sobie nuty wanilii przełamanej subtelną świeżością mięty.


Z pewnością zachwyci wszystkich fanów limitowanego zapachu Fresh Mint!
Natomiast Christmas Garland jest pełen leśnej świeżości. To aromat, w którym przeplatają się ze sobą cierpka żurawina z lekkim drzewnym aromatem sosnowych igiełek.


Christmas Garland urzeknie miłośników Winter Garden, Sparkling Snow czy wycofanego Silver Birch.
Mnie nasze grudniowe zapachy już kuszą, a czy Wy zacieracie już na któryś ręce?


2 komentarze:

  1. Mam swoich 2 ulubiencow: cosy by the fire i christmas cookie. Zima bez nich bylaby bardzo smutna. Palisz cos oprocz yankee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cosy By The Fire będzie też gościł u mnie w tym roku :)
      Jasne, że palę! Zdarza mi się używać wosków z serii Procado{Les Lumieres Du Tempes}(Opium, to mój ulubieniec). Używam czasem lamp zapachowych Ashleigh & Burwood i może bez palenia, ale do wąchania zapachy do pałeczek Goa Paris(mój nr 1 to Rose d'Eglantine, a zara po nim Patchouli Cedrat) :D A Ty lubisz jakieś zapachy spoza gamy Yankee?

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...