poniedziałek, 11 maja 2015

Pachnący maj :)

Maj, to czas kwitnących kasztanów, które rychło zwiastują matury. Pierwsze egzaminy pisemne już z głowy, jednak maturzyści nadal przeżywają wiele emocji i doświadczają wielu trudów związanych z egzaminami ustnymi. Mamy nadzieję , że wszystkim pójdzie śpiewająco!
Dla tych, którzy szukają pomysłu na chociaż kilka chwil relaksu, proponujemy sięgnąć po, któryś z zapachów miesiąca :) W maju są to Soft Blanket i A Child's Wish.




Pierwszy z nich czyli Soft Blanket, to zapach, który ukoi nerwy chyba każdemu. To dzięki połączeniu otulającej wanilii z aromatycznym bursztynem. Całą kompozycję zwieńcza subtelny aromat cytrusów. 
Zapach powinien skraść serce wszystkim miłośnikom takich aromatów, jak Vanilla Satin, Amber Moon, Fireside Treats czy Baby Powder.



Drugi majowy zapach czyli A Child's Wish, to podmuch ciepłego wiatru błąkającego się nad łąką pełną kwiatów i niosącego ze sobą aromat górskiej lilii z lekką nutą bursztynu.
Ten zapach na pewno spodoba się entuzjastom wszelkich delikatnych i kwiatowych aromatów np. Honey Blossom czy Garden Sweet Pea. 




Mam nadzieję, że te zapachy zagoszczą w niejednym domu w tym miesiącu :) Może, któryś z nich już wkradł się w Wasz zapachowy świat?

4 komentarze:

  1. Misia nigdy nie testowałam. Swoją droga mam chyba sporo zapachów w plecy, które lezą nieodpakowane. Child's wish kiedys próbowałam, ale jakoś mi nie podszedł. Będę musiała poświecić tym zapachom chwile czasu. Juz zdążyłam zaopatrzyć sie w nie korzystając z promocji. Nic tylko testować. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowanie, to moja ulubiona część zabawy z woskami, bo przy pierwszym razie zawsze można się miło zaskoczyć :) Ja z każdym kolejnym odpaleniem wosków odkrywam w nich coś nowego, więc polecam zagłębić się w A Child's Wish może za drugim razem bardziej się spodoba. Co do Soft Blanket, to chętnie poznam Twoją opinię na jego temat, gdy już go odpalisz :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) a co do zapachów to miałam oba i miś mimo swego fenomenu mnie w sobie nie rozkochał, wręcz nie podobał mi się specjalnie, a child wish jakoś mi nie pachniały albo to nie był mój dzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Child's Wish miałam okazję palić w świecy i był piękny, chociaż dosyć delikatny. Soft Blanket rzeczywiście jest popularnym zapachem, co nie znaczy, że każdemu musi się podobać :) Mnie się spodobał, bo mimo że jest z wanilią, to nie jest za mocny, co według mnie jest jego zaletą.

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...