poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pineapple Cilantro

Od dłuższego czasu szykowałam się do zapalenia wosku Pineapple Cilantro. Nie przepadam za zapachem ananasa, jednak postanowiłam wypróbować ten zapach.

Przed paleniem dokładnie zapoznałam się ze składem. Jest on naprawdę imponujący. Pierwsze skrzypce gra ananas. Również dobrze wyczuwalne są nuty kokosa i ziół takich jak kolendra i bazylia. Prawdę mówiąc skład jest idealny jak na sałatkę lub napój. Jednak skoro miałam wosk w domu, postanowiłam sprawdzić to połączenie.

Zaczęłam od połowy wosku. Zapach jest dosyć intensywny. Już po kilku minutach po zapaleniu mój pokój wypełnił się ananasowym aromatem. Po pewnym czasie dołączył do niego kokos. Wydaje mi się, że jest to najmniej słodki zapach z kolekcji Q2, chociaż po dłuższym paleniu wyczuwałam słodkie, waniliowe nuty.

Pomimo tego, że Pineapple Cilantro należy do owocowych zapachów, nie jest tak soczysty jak Fruit Fussion. Brakuje mi w nim zdecydowanej, cytrusowej nuty.

Połączenie ananasa z kokosem napewno znajdzie swoich amatorów wśród osób lubiących zapachy owocowe, zwłaszcza tych zakochanych w Black Coconut. Ciesząc się, że znajdą oni kolejny zapach, który dołączy do ich kolekcji ulubionych, oddaję drugą połówkę wosku przyjaciółce, która uwielbia owocowe zapachy. Mam nadzieję, że choć trochę pomogę jej w znalezieniu ulubionego zapachu.



5 komentarzy:

  1. Zgadzam sie co do braku soczystosci, zapach jest troche mdly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go na tyle, że sprawiłam sobie dużą świecę. Zarówno w samplerze jak i w świecy nie czuć bazylii czy kolendry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie,to najbardziej słodki zapach z całej kolekcji Q2. Może w postaci wosku Summer scoop pachnie bardziej słodko,ale podczas palenia tumblerów wygrywa Pineapple cilantro. Do obu zapachów raczej więcej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zakochałam w tym zapachu i napewno przy kolejnej okazji kupię ten zapach ;) Dla mnie jest taki świeżo-owocowy, kojarzy mi się z wakacjami w ciepłych krajach, gdzie zawsze piję soczek ananasowy w różnych kombinacjach :D Ja w nim nie wyczuwam kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, zapach Pineaplle Cilantro kojarzy się z egzotycznymi wyprawami. Jest słodki, ale dla niektórych jest to jego największą zaletą. Bardzo mnie cieszy fakt, że są osoby, którym ten zapach się tak bardzo spodobał. Kolejny raz sprawdziło się stwierdzenie, że ile osób, tyle opinii ;).

    OdpowiedzUsuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...