wtorek, 8 stycznia 2013

W 2013 :)


Witam Was wszystkich w nowym roku! :) Dawno tutaj nie zaglądałam, za co bardzo Was przepraszam. Kilka dni temu wróciłam z fantastycznego wyjazdu ze znajomymi i zanim zdążyłam wrócić do "żywych" wciągnął mnie wir nauki. Niestety sesja zbliża się wielkimi krokami, a nawet przeogromnymi w moim przypadku, bo pierwszy egzamin już za dwa dni.. :(


Jak tylko trochę odetchnę, na pewno podzielę się z Wami moimi nowymi zdobyczami ( mam ich trochę :D) oraz napiszę co nieco o nowościach. A tym czasem palę żółtą ( w sumie lekko pomarańczową, ale bardziej żółtej nie mam) świecę. Podobno dzięki żółtym świecom łatwiej się skoncentrować, pamięć robi się bardziej pojemna i mózg lepiej pracuje :) A w dodatku wzmaga się w nas chęć osiągania sukcesów. Mam nadzieje, że mi trochę pomoże ;)



11 komentarzy:

  1. a jaki przedmiot, zarządzanie nieruchomosciami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawo rolne i gospodarka nieruchomościami rolnymi, mało porywający przedmiot ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki, by zakończyła się sukcesem :)

      Usuń
  3. Ja na razie palę głównie słodkie, jedzeniowe zapachy, moim zimowym ulubieńcem jest Pumpkin Pie. Testuje też nowe egzotyczne zapachy na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ostatnio pachniało Christmas Cookie :) To była moja pierwsza świeca pillarowa i muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona. Ładnie się spalają, są wydajne, a intensywność zapachu porównywalna z dużym słoikiem ;) Chyba skuszę się na kolejną :)

      Usuń
    2. Co do Christmas Cookie, to zamówiłam duży tumbler podczas semi-annual sale na stronie producenta. Uwielbiam ten zapach.

      Usuń
  4. Chcialam sie spytac o woski . Chcialam kupic 4 szt. ale nie mam mozliwosci zaplaty za list jak w regulaminie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety od 1 stycznia Poczta Polska w swoim regulaminie zmieniła punkt dotyczący przesyłek w formie listu.

      Jeśli w liście są przedmioty a nie dokumenty, list jest niezgodny z regulaminem i nie obejmuje go gwarancja w razie zaginięcia.

      Dlatego obecnie nie mamy możliwości wysyłki tą formą. Jednak jesteśmy na etapie poszukiwań innej, taniej przesyłki.

      Usuń
  5. Halo,halo,czy jest tu ktoś?
    Zaspachy miesiaca pozamieniane,za moment wejdą nowości,a tu taka cisza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja mnie pochłonęła niesamowicie, egzamin za egzaminem, nawet nie wiem co się dzieje dookoła mnie :( ale już 30.01 wracam do żywych :)

      Będzie też trochę zmian na blogu, gdyż wkrótce pojawi się, nowa osoba prowadząca bloga, która będzie wraz ze mną go współtworzyć :) Dzięki temu będzie więcej wpisów, będzie więcej punktów widzenia, więcej informacji, będzie jeszcze ciekawiej :)

      Przepraszam za aktualny przestój, obiecuje to bardzo szybko nadrobić, po ostatnim egzaminie :)

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...