środa, 5 grudnia 2012

Mikołajkowa niespodzianka!

Z okazji Mikołajek, Candle Room przygotował dla Was niespodziankę :)

Wszystkie zamówienia złożone jutro, czyli 6.12.2012, bez względu na ich wysokość, będą wysyłane za darmo! :)

Promocja będzie trwała od 00:00 do 23:59 6.12.2012. Czyli zacznie się za 3 h i 20 min :)
Gorąco zachęcam do skorzystania z oferty!
Świątecznie woski, słodkie bananowe desery, korzenne świece i cała masa innych produktów... oj jest w czym wybierać :D

www.candleroom.pl


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiliscie mnie :) zrobie pierwsze zamowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteście super i niepowtarzalni! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zamówienie, czyli 3 woski właśnie dotarły, jestem zachwycona :) Był to mój pierwszy, ale już wiem, że nie ostatni zakup u Was ;)! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że zapachy się podobają :D

      Aż z ciekawości zapytam, jakie zapachy wybrałaś? :)

      Usuń
  5. Jaka szkoda, że dopiero odkryłam ten blog :(
    Fanka Yankee :)

    OdpowiedzUsuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...