środa, 18 lipca 2012

Rozwiązanie konkursu

Witam po przerwie, spowodowanej moim urlopem, dzięki któremu wypoczęłam i nabrałam sił :)

Przed wyjazdem zorganizowałam drobny konkurs KLIK. A oto i wyniki:

Wakacje spędziłam na Półwyspie Helskim, nieopodal Jastarni. Niestety nikomu nie udało się odgadnąć, ale postanowiłam osobie, która była najbliżej, podarować jeden wosk, a najbliższa właściwej odpowiedzi była:

Lusterko Em - Trójmiasto.

Gratuluję zwyciężczyni i proszę o kontakt na adres asia@candleroom.pl.


A poniżej zdjęcie niesamowitego zjawiska pogodowego, które udało uchwycić się mojej koleżance. Na żywo wyglądało to jeszcze efektowniej. Woda stała się przezroczysta, było widać dno zatoki, a całość otaczały ciemne, deszczowe chmury, przez które przebijały promyki słońca.

1 komentarz:

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...