wtorek, 4 listopada 2014

Listopadowy Zapach Miesiąca

Nadszedł listopad, miesiąc, który ostatecznie przygotuje nas na nadejście zimy. Już zresztą widać jej zwiastuny – krótszy dzień, noce stają się coraz zimniejsze, a powietrze robi się bardziej suche. Dla mnie zima to ulubiona pora roku, uwielbiam śnieg i jazdę na nartach :) Jest jednak listopad i śnieg jeszcze się nie spieszy, żeby spaść, dlatego ucieszyły mnie tegoroczne listopadowe zapachy miesiąca. Według mnie są to idealne aromaty by wprowadzić zimowo – świąteczny nastrój :)

Na ten miesiąc Yankee Candle proponuje nam dwa zapachy w korzystnej cenie: Snowflake Cookie i Cranberry Ice.
Snowflake Cookie z pewnością ucieszy każdego zapachowego łasucha. Kryje w sobie aromaty cudownego chrupiącego ciasteczka oblanego słodkim lukrem, a to wszystko uzupełnione nutą wanilii. 

 
 
Drugi listopadowy zapach, czyli Cranberry Ice to coś zgoła innego, co dla mnie miłośniczki zimy jest strzałem w dziesiątkę. Mianowicie jest to odświeżający aromat cierpkiej i jednocześnie słodkiej żurawiny otulonej lodową świeżością.
Zapach jest bardzo podobny do Mandarin Crnaberry, jedynie przez brak aromatu cytrusów jest nieco słodszy.
Znajdzie w nim coś dla siebie każdy amator zapachów owocowych, ale tych słodszych i bardziej zdecydowanych. Dla mnie Cranberry Ice jest jak słodki powiew zimowego poranka.

 

 
Trzeba przyznać , że listopad zachęca swoją zapachową ofertą. A na który zapach Wy się zdecydujecie? Kusi Was „ciasteczkowa” słodycz, czy może żurawinowe orzeźwienie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...