wtorek, 2 września 2014

Wrześniowe Zapachy Miesiąca - Mandarin Cranberry i Honey and Spice :)

Wracając wczoraj wieczorem do domu zrozumiałam, że jesień jest tuż tuż. Powietrze stało się już chłodniejsze, wiatr nie przynosi miłego chłodu jak jeszcze kilka słonecznych dni temu, a raczej nakłania do poszukania w szafach apaszek i chust :). Jeszcze tylko kilka dni, a drzewa przyodzieją złoto-czerwone szaty. Jeśli słońce nie opuści nas za szybko, popołudniowe spacery będą bardzo przyjemnie i bajecznie kolorowe :) .

We wrześniu, jak w każdym miesiącu, Yankee Candle przygotowało dwa zapachy, które do końca miesiąca można kupić z rabatem - 20%. Mandarin Cranberry oraz Honey & Spice to moim zdaniem idealne rozpoczęcie aromatycznego jesiennego sezonu :). Oba zapachy goszczą na sklepowych półkach już od kilku lat. Jednak czasami zapachy można odkrywać na nowo przy każdym paleniu. Ja mam właśnie taki plan na wrzesień :).

 
Mandarin Cranberry to jeden z pierwszych zapachów mojej przygody z Yankee Candle. Muszę przyznać, że podczas lata trochę o nim zapomniałam, bo wybierałam raczej kwiatowe i świeże aromaty. Jednak ostatnio w moje ręce wpadł ten żurawinowo - cytrusowy wosk i stara miłość odżyła. Zapach jest cudownie owocowy, jednak przy dłuższym paleniu wyczuwalna jest delikatna kwaśna nuta. Choć nie przepadam za cytrusami w świecach, Mandarin Cranberry gości w moim kominku wraz z nadejściem każdej jesieni.  


Drugim zapachem jest Honey & Spice, który jest zupełnie inny. Słodki, rozgrzewający, a jednocześnie elegancki. Kiedyś usłyszałam porównanie, że Honey & Spice jest jak herbata z dużą ilością miodu i odrobiną przypraw. Rzeczywiście coś w tym jest. :) Miód jest bardzo wyraźnie wyczuwalny w tej zapachowej mieszance. Nie jest jednak go za dużo, a zapach nie jest mdły dzięki przyprawom. Choć nie są one mocno wyczuwalne, stanowiąc raczej delikatne tło, idealnie równoważą miodową słodycz. 


Wydaje mi się, że wrześniowe zapachy miesiąca podbiją niejedno serce oraz staną się miłymi towarzyszami długich jesiennych wieczorów. 


3 komentarze:

  1. Na Mandarin Cranberry czaję się od samego początku, gdy poznałam Yankee Candle, a Honey and Spice mam próbkę wosku od koleżanki ale jeszcze jej nie paliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Honey and Spice to jeden z moich ulubiencow. Bardzo mi go brakuje w USA, bo wypuszczony byl glownie na rynek Europejski i w sklepach YC go tu nie maja. Pozostaje ebay albo amazon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz czegoś zbliżonego to polecam Ci wypróbować zapach Honey Glow, z tegorocznego Q3, który jak dla mnie jest bardzo podobny do Honey&Spice.

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...