wtorek, 15 lipca 2014

W oczekiwaniu na polskie brzoskwinie - Peach Mango

Słońce coraz dłużej gości na niebie, temperatura staję się coraz wyższa, a więc można śmiało stwierdzić, że zawitało do nas lato. Z tą porą roku kojarzy mi się zapach moich ulubionych owoców – brzoskwiń. Okres ich dojrzewania w naszym kraju zaczyna się w lipcu, jednak ja najbardziej lubię te z końca sierpnia. Są wtedy zdecydowanie najsłodsze i bardzo soczyste. Na skosztowanie ich muszę jeszcze trochę poczekać. Ale nie znaczy to, że nie mogę delektować się ich zapachem. A więc pora na wypróbowanie kolejnego, cudownego zapachu. 
 
Jak już wcześniej pisałam na blogu, Yankee Candle wprowadziło w tym roku nową kolekcję świec z serii Pure Radiance. Ostatnio wśród tych świec znalazłam prawdziwą perełkę, o niesamowitym aromacie, a mianowicie zapach Peach Mango. 
 

Gdy wąchałam zapach na sucho wyraźnie wyczuwałam mango, którego aromat jest dominujący. Nazwa i obrazek jednak sugerują, że powinnam poczuć również brzoskwinię, dlatego postanowiłam sprawdzić jak zapach sprawdza się podczas palenia.
Z okazji dobrze zdanej sesji (bo każda okazja jest odpowiednia) kupiłam świecę. Jednak nie zapaliłam jej od razu. Trochę zniechęciła mnie pogoda. Gdy pada deszcz mam ochotę na bardziej otulające aromaty. Na szczęście pojawiło się słońce, a ja nabrałam ochoty na owocowe aromaty. Zapaliłam Peach Mango i czekałam aż zapach rozejdzie się po pomieszczeniu. Nie musiałam długo czekać. Wystarczyło, że wosk roztopił się dookoła knota, a już wyczuwalne był zapach owoców mango. Im dłużej świeca się paliła, tym zapach tych owoców stawał się delikatniejszy. Mango powoli zaczęło ustępować miejsca brzoskwiniom.  Po około godzinie palenia postanowiłam zgasić świecę. Okazało się, że zapach towarzyszył mi jeszcze kilka godzin. Mimo że nie jest bardzo intensywny, dość długo utrzymuje się w pomieszczeniu. 

 
 Według mnie Peach Mango to idealnie wyważona kompozycja mango z brzoskwinią. Mango nadaje jej orzeźwienia, które jest idealne na słoneczne dni, a dzięki brzoskwini odnajduję w tym zapachu słodką delikatność. Wydaje mi się, że fani wycofanego zapachu Mango Peach Salsa polubią również Peach Mango. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...