wtorek, 3 czerwca 2014

Pure Radiance Crackling LumiWick - Deep Sea

Deep Sea to jeden z zapachów dostępnych w tym roku w kolekcji świec Pure Radiance Crackling LumiWick. 
Świece te poza nowym wyglądem zyskały też nowy rodzaj knota, a mianowicie jest on drewniany i zgodnie z opisem producenta podczas palenia ma wydawać delikatny dźwięk skwierczącego drewna w kominku (o czym chciałam się sama przekonać :)  )  

 
Zapach świecy na sucho jest zbliżony do Turquoise Sky, mi jednak kojarzy się z zapachem mojego ulubionego orzeźwiającego żelu pod prysznic, który jest na bazie soli morskiej. Dlatego właśnie tak mi się spodobał i zdecydowałam , że to będzie pierwszy zapach, jaki wypróbuje z tej serii. 

 
Świecę postawiłam na stoliku w pokoju i zniecierpliwiona od razu zapaliłam , ponieważ byłam ciekawa, jaki efekt daje drewniany knot. Otóż już gdy go podpalałam iskrzył i zaczął cichutko skwierczeć i było tak też przez cały czas palenia świecy. Muszę przyznać wprowadziło to miły nastrój do pokoju :) Kto by pomyślał , że świece mogą działać na tyle zmysłów!
Wąchając jeszcze w sklepie Deep Sea oczekiwałam czegoś zdecydowanie mocniejszego, a tymczasem po zapaleniu okazało się , że jest on tak delikatny , że wyczułam go dopiero, gdy górna warstwa wosku roztopiła się do ścianek , a i sam aromat okazał się trochę inny. Chyba nawet bardziej mi się spodobał niż przy wcześniejszym wąchaniu.
Mianowicie zapach, jaki się unosił skojarzył mi się z powietrzem po burzy. Wyczułam w tej świecy zapach ozonu połączony z lekką nutą słodyczy. Mogę z przekonaniem przyznać, że skradł mi serce.
Po wypaleniu się już prawie całej świecy na dnie słoika zostało mi trochę wosku , którego nie mogłam niestety do końca wytopić ponieważ knot był już za krótki , postanowiłam więc, że użyję go w kominku, bo żal by mi było się go pozbyć :) Tym sposobem wydłużyłam życie świecy, a i sama mogłam dłużej się cieszyć pięknym zapachem. Więc jeżeli ktoś z Was do tej pory wyrzucał resztkę wosku z niewypalonej świecy, to nic prostszego, jak po prostu włożyć go do kominka. Gwarantuje Wam , że nie wytopi się tak, jak w słoiku, lecz będzie spełniał funkcję normalnego wosku do kominka.
Podsumowując myślę , że Deep Sea będzie idealny dla osób , które lubią świeże i subtelne zapachy, jak i dla tych, którym znudził się już Turquoise Sky bądź zwyczajnie szukają czegoś zbliżonego, ale delikatniejszego.


4 komentarze:

  1. Też chce taką świece z drewnianym knotem, koniecznie! Narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ja już zastanawiam się nad kolejną :) Tym razem marzy mi się Peach Mango :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tym knotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak sądzę. Dzięki niemu oprócz efektu zapachowego mamy również efekt dźwiękowy :)

      Usuń

Fragrance of Month, czyli zapachy na MAJ 2018

Witajcie! Po dość długiej nieobecności wracamy do Was w najpiękniejszym miesiącu w roku!  Maj zaowocował u nas trzema urzekającymi zap...